הח"כ מעוצמה לחכי"ת מהליכוד: "נראה אותך לא מתרפסת"

    איתי גדסי No Comments on הח"כ מעוצמה לחכי"ת מהליכוד: "נראה אותך לא מתרפסת"

    לא שקט בימין: מהניצחון בשבוע שעבר, נשמעים קולות פיוס וריצוי כלפיי השמאל על ידי בכירים בגוש הימין. הבוקר פורסם מאמר של איתמר בן גביר בישראל היום, שעורר שיח נרחב | הח"כ המיועד מעוצמה לחכי"ת המיועדת מהליכוד: "בואי נראה אותך לא מתרפסת כשבן גביר יציע את הצע"ח עונש מוות למחבלים, חסינות לחיילים ושוטרים, ושינוי נהלי פתיחה באש".

    מטה הליכוד • אילוסטרציה צילום: תומר נויברג, פלאש 90
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר פרסם יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מאמאר מיוחד בישראל היום בו הוא קרא ל"אחיו בשמאל" כלשונו, להרגיע את הרוחות, והבטיח שישרת את כולם.

    בטורו הבהיר ח"כ בן גביר כי הוא מתייחס אליהם כאחים ופועל מדאגה גם להם . יחד עם זאת הדגיש בן גביר כי "נבחרנו ליישם את האג'נדה של הימין ועדיין הוא מבדיל בין עופר כסיף לשמאל הציוני אוהב ישראל.

    בן גביר כתב עוד, שהוא אינו מתנצל על האידיאולוגיה שלו אך קורא לשמאל לא לחשוש היות וגם להם יש ילדים שהולכים ברחוב וזקוקים לביטחון, הגנה ולזהות יהודית והצלחתו אם תהיה היא הצלחת מדינת ישראל.

    החכי"ת המיועדת מהליכוד עו"ד טלי גוטליב הגיבה למאמרו החריג של בן גביר וכתבה: "חבריי הפוליטיקאים מהימין. תפסיקו להתרפס ולהתנצל בפני השמאל שעד אתמול ירק על כולנו וביטל את כולנו. רוצים למשול? לא למדתם? רק בגאווה ובעוצמה! לא במכתבים לאומה לא בראיונות מתחנפים לשמאל. זה מביך ממש".

    הח"כ המיועד אלמוג כהן מעוצמה יהודית לא נשאר חייב והגיב לה: "בואי נראה אותך "לא מתרפסת" כשבן גביר יציע את הצע"ח עונש מוות למחבלים, חסינות לחיילים ושוטרים, ושינוי נהלי פתיחה באש- גוטליב, בזה את תיבחני מי ימין ומי פחות".

     

     



    0 תגובות